Wprowadzenie z dniem 01.08.2024r. nowych Cenników Usług Telekomunikacyjnych.

Szanowni Państwo,
Dziękujemy, że tworzycie Pelmar Sp. z o. o. razem z nami. Wasze zaufanie i wybór naszej firmy mają bezpośredni wpływ na rozwój lokalnej gospodarki. Stale inwestujemy w najnowsze rozwiązania technologiczne. Intensywnie pracujemy nad modernizacją oraz rozbudową naszej sieci, dzięki czemu jakość usług, które Państwu dostarczamy pozostaje na najwyższym możliwym poziomie. Z miesiąca na miesiąc dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były dostępne w miejscach, o które Państwo zabiegacie. Konsekwentnie poszerzamy zasięg sieci o kolejne regiony, do których nie została jeszcze doprowadzona infrastruktura światłowodowa.

Z dumą możemy powiedzieć, że:
· nasi abonenci zyskali dostęp do ultraszybkiego Internetu światłowodowego do 10 GB/s,
· oferujemy szeroką ofertę telewizyjną w jakości 4K, HD oraz nowe cyfrowe kanały radiowe,
· dostęp do kanałów lokalnych oraz TTR ,
· rozwijamy usługę Telewizji Internetowej „Oglądaj co chcesz i kiedy chcesz!”,
· wprowadziliśmy telewizję dostępną również na urządzenia mobilne (aplikacja CHOPIN GO),
· rozbudowujemy nasze Call Center, skracając czas obsługi telefonicznej wszystkich Klientów naszej firmy,
· jesteśmy dla Was dostępni przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo wraz z wchodzącymi zmianami regulacji prawnych systematycznie do naszego systemu będą wprowadzane zmiany zgodne z dyrektywą (2022/2555) w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii, czyli tzw. dyrektywa NIS 2. Oznacza to zwiększenie zabezpieczenia Państwa danych wrażliwych. Wdrożona zostanie weryfikacja numeru pesel. Jeśli został on zastrzeżony zawarcie umowy nie dojdzie do skutku. Przyjęcie ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej (PKE) wiąże się również z koniecznością wdrożenia do krajowego porządku prawnego dyrektywy EKŁE (Europejski Kodeks Łączności Elektronicznej) i określa prawa, obowiązki organów regulacyjnych, przedsiębiorców, jak i użytkowników końcowych.
Pelmar Sp. z o. o. zatrudnia miejscowych pracowników, angażujących się w rozbudowę i modernizację infrastruktury telekomunikacyjnej. Zatrudnienie profesjonalnej kadry, jej szkolenie i wdrożenie nowoczesnych procedur wiążą się z nieustającymi wydatkami. Sytuacja gospodarcza w kraju nadal nam nie sprzyja. Od kilku lat większość naszych wydatków stanowią koszty osobowe. W 2024 roku przewidziano dwukrotny wzrost płacy minimalnej, a także wzrost cen energii, paliw, rosnące opłaty licencji do reemisji kanałów telewizyjnych poprzez zmiany kursów walut.

Dzięki Państwu wszyscy wspólnie przyczyniamy się do tworzenia lepszych warunków życia w naszej społeczności. Wierzymy, że to właśnie lokalna współpraca jest kluczem do sukcesu i dalszego rozwoju.

Modernizacja, choć obligatoryjna z punktu widzenia zachowania ciągłości działania firmy wiąże się z wysokimi nakładami finansowymi, co w rezultacie zmusiło nas do dokonania niewielkich korekt niektórych cen i opłat znajdujących się w naszym Cenniku Usług Telekomunikacyjnych. W związku z powyższym informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2024 r. wchodzi w życie nowy Cennik Usług Telekomunikacyjnych. Jednocześnie, stosownie do treści art. 61 ust. 5(1) Ustawy z dnia 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne informujemy, iż w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian, Abonent jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w terminie do dnia wejścia przedmiotowych zmian w życie tj. do dnia 1 sierpnia 2024 r. Wykaz zmian, które znalazły się w nowym cenniku znajdziecie Państwo poniżej.

W przypadku akceptacji zmian nie musicie Państwo nic robić. Wierzymy, że regulacje, które zmuszeni byliśmy wprowadzić wspomogą nas w rozwoju technologicznym i pomogą wprowadzić nowe produkty dedykowane specjalnie dla Was, które niebawem zaczną się pojawiać w Waszych domach. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem telefonu: 58 536 17 03

Zapraszamy do zapoznania się z nowym Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych:

  1. Cennik usług telekomunikacyjnych dla Klientów Indywidualnych – obowiązujący od 01.08.2024r.
  2. Cennik usług telekomunikacyjnych dla Klientów Biznesowych – obowiązujący od 01.08.2024r.

 

Zapraszamy również do korzystania z pozostałych usług Pelmar sp. z o. o., największego regionalnego operatora telekomunikacyjnego w Waszym mieście!

Pozdrawiamy,
Zespół Pelmar sp. z o.o.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania do oferty? Zadzwoń!

58 536 17 03

nasza infolinia jest czynna:
24h/7

Kup przez telefon

Zostaw swój numer. Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.